Kattungerapport - Dag 1

Kattungen är här och heter nu TessanTissan. Final decision.... Gud nåde dig om du förkortar det till Tessan, det har jag redan fått avhyvlare av sonen för. TessanTissan trivs i hemmet, älskar alla leksaker och äter långt mer än vad jag trodde var möjligt för en så liten katt. Hon är sjövild och jag hoppas hon snart börjar gilla oss. Blder kommer imorgon för idag har jag tvättstuga

Antal olyckor utanför kattlåda:
2

Tarzans åsikt om nykomlingen:
Otäck sak, jag gömmer mig

Nykomlingens åsikt om Tarzan:
Huh?? Vem, den svarte fete killen under sängen?? Ingen åsikt men han har god mat

Nykomlingens åsikt om sina människor:
Otäcka filurer, jag springer ifrån dom och fräser allt jag kan. Dom stör ju mig när jag busar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0